سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرکات اصلاحی در آمل

چه کسانی به ورزش اصلاحی نیاز دارن؟

دسته اول کسانی که بخاطر عادت های بد و تمرین نادرست در ورزش یا کارهای تکراری و اشتباه در محل کار یا زندگی دچار آسیب و مصدومیت شدند، افرادی که مشکلاتی مثل گوژ پشتی دارند این افراد معمولا مشکل خودشون رو میدونن و با شناخت از این داستان دنبال راه حل میگردن و به متخصص مراجعه میکنن.

دسته دوم خودشون خیلی نمیدونن که چه مشکلی دارن و فقط بعضی اوقات دچار درد و علائم کم میشن و نگران میشن ولی بازم سهل انگاری میکنن و بیخیالش میشن. مثل افرادی که پشت میز نشینن یا با موبایل خیلی کار میکنن و گردنشون از حالت نرمال جلوتر اومده و منجربه این شده که فشار زیادی به عضلات و حتی مهره ها بیاد. در این شرایط متخصصین ورزش اصلاحی قبل ازینکه وضیعت جسمیشون بدتر شه مشکل رو تشخیص میدن و با یک سری راه حل های ساده مثل روش درست نشستن،در محل کار و ورزش اصلاحی به شخص کمک میکنن تا برگرده به وضعیت طبیعی و عادی خودش. دسته ی دیگه ای که میشه گفت زیر مجموعه این افراد میشن بچه ها هستند که شاید به دلیل مشکلات جدیدی مانند کم تحرکی و ضعف عضلانی دچار مشکلاتی مانند زانوی ضربدری، زانوی X ، زانوی پرانتزی ()، و حتی قوز پشتی بشن! حتما اگر کودکی دارید یا در اطرافیان هست توسط متخصص یک بار چک بشه شاید مشکلی داشته باشه که با تشخیص زودتر بشه خیلی راحت بشه اصلاحش کرد.

دسته سوم خیلی مشکل حادی ندارن ولی دوست دارن اصولی ورزش کنن و در حال ورزش کردن آسیب نبینن! داستانی که ممکنه برای شما هم اتفاق افتاده و نمیدونید از کجا و با چه شدتی ورزش رو شروع کنید تا خدایی نکرده دچار آسیب نشین و در بهترین حالت ممکن ورزش کنید. متخصصین حرکت درمانی در این شرایط میتونن خیلی بهتون کمک کنن. متخصص با آنالیزی که از بدن، الگوهای حرکتی مثل راه رفتن و ایستادن و نشستن و نوع کارتون انجام میدن و در کنارش یک سری تست های تخصصی هم میگیرن میتونن به شما بگن که نقشه ورزش و سلامت بدن شما چیه.

 

با توجه به صحبت هایی که بالا شده متوجه شدیم که ورزش اصلاحی یک روش علمیه که همه ما به این لایف استایل احتیاج داریم.

بیشتر بدانید

https://raspinacenter.ir/services/%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad%db%8c/?unapproved=65&moderation-hash=aed8d5e686fd82675b05bdccec37706f#comment-65